Wednesday, February 23

Anugerah Cemerlang

arinie mnjd sejarah...adikku yg kecil dpt nek pentas...sronok gle...akhirnye die berusaha gk tk nek ke pentas...thn lpas die mndpt keputusan yg cemerlang dan mndpt no.2 dlm klaz...congrat my bro...pg td,ak ngn mak ayh ak g skolah die tk tgk die nek ke pentas smpena ary Anugerah Cemerlang Sekolah die...hehehe~ my whole prouds of him...so,thn nie die peksa UPSR...hrp2 die ley pecahkan tradisi famili kteorg...dpt 5A dlm sume pelajaran...hehehehe~


congrats my bro...smoga lpas u can success in da future...love u my boy...hehehehe~

tidak lupakan...arinie my mum & dad anniversary yg ke 25...tahniah2...smoga my mum & dad brjaya n hepi slalu in thier life...love them so much

also,to my granny...today is her buzday xtaw yg ke brape..pape pn,smoga nenek murah rezeki n sihat slalu...windu die...da lme xg jenguk die...love u granny...hehehehe~

No comments:

Post a Comment